sjukling här

oh yes, jag är sjuk, wohoo
 
fast nä, detta suger, igår hade jag ont i mitt öga hela dagen och det var helt rött, men mådde bra annars, och nu på morgonen gjorde det inte ont men var lite svullet typ bara, o rött, och jag kände mig som vanlligt, men på mattelektionen började jag få ont i huvudet o blabla, sen på musiken skulle jag böja mig mot anja o viska/säga nåt till henne o då typ bara snurrar allt och jag håller typ på o svimma, men sen kände jag mig normal igen, asläskigt, sen satte vi oss i grupper o skulle spela, o då började jag må illa o typ ja, jag blev helt hängig, så jag gick ut o ringde morfar som kom o hämtade mig sen, så åkte jag med honom hem och åt lite, men fick inte i mig nåt typ, och ja.. nu är jag hemma, ska strax gå o lägga mig framför tvn eller nåt, ha tråk, missar så sjukt mycket i skolan, 3 lektioner nu idag, SO, teknik o fysik, dom lektionerna jag verkligen borde va med på för dom är viktiga, himla skit äckel, vill va frisk o sitta på So lektion nu, nä men.. typ.
 
Borde äta nåt också, är hungrig men inte sugen, + att mitt öga är helt muppppppppp, börjat få ont nu igen, blöö
 
visst är jag positiv? :D
 
hah
 
 
Nä nu får jag gå o vila,
 
// Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0