Update..

Hejhej :) nu är det ÄNTLIGEN HELG! jag har vart så trött denna veckan.. har pollenallergi och förkyldning, så. ;)

Vädret denna veckan har ju varit helt underbart! men nu idag blev det lite sämre.. :/ hoppas helgen blir fin så man kan fortsätta sola o va ute! <3

På söndag är det bara 2 ynka veckor kvar tills jag åker till Rhodos, som är en Grekisk ö, för dom som inte vet vart det ligger. ;) jag längtar asmkt, har aldrig varit utanför sverige. eller jo, ah, Danmark då, men det räknar jag typ inte. :p hoppas att jag hittar en snygg originell klänning till skolavslutningen där. :) och som Clara skrev innan så räknade vi väl ut att det var ungefär 30 dagar kvar (helger borträknade) tills det är skolavslutning! :D det kommer nog gå jättensnabbt, brukar göra det, även om det känns segt just nu liksom..

Imon ska jag upp vid 9, säljer ju expressen. tror jag ska sluta med det innan sommarlovet, för vem orkar gå upp då liksom? vill ju soova läänge! ♥

Just nu ligger jag och kollar på Wermland Forever på tv3play. brukar ngn kolla på det?
Päronen låter mej nt vara uppe satt jag kan kolla på det när det går på TV.

Okej, snart kommer detta bli långtråkigt att läsa., men HÅLL UT! snart klar! ;)

Clara och jag har nu blivit träningsnördar. Jaa, ni läste rätt. För er som känner oss, låter detta förmodligen jättekonstitgt eftersom vi har rent ut sagt hatat sport typ hela våra liv. Ah främst bollsporter då.
Men nu hare vi börjat gymma och springa lite smått. Känns faktiskt jättebra.
Man blir skönt trött efteråt. :)

Nu ska jag avlsuta updaten här tror jag.

Ha det bra, och håll ut, för snart är det sommarloov! ♥

Kram!
// Anja



Rhodos. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0