SOL

Hihi, förlåt att det har blivit dåligt med bildinlägg, hittar fortfarande inte sladden till kameran :/

Iaf, har vatt lika soligt idag, och igår också för den delen, idag var det 20 grader i skuggan o strålande sol, hur skönt?! har blivit lite röd, var ute rätt mycket idag i skolan, men får hoppas det lägger sej o jag blir brun där ist ;)

Igår var Anja o jag, först så åkte vi o gymmade, hah, tro det eller ej ;) o sen åkte vi hem, och sprang runt sjön, vi tror vi har fått nån smäll i huvudet, för några veckor sen "hatade" vi att röra oss mer än nödvänigt, hah, men iaf, det var väldigt skönt, dock lite varmt, menmen, man ska ju inte klaga nu när våren/sommaren är på gång :)
efter att vi hade kommit in sen så la vi oss ute o solade, o där låg vi i stort sett resten av dagen, hah, skönt! :)

Anja o jag räknade ut att det är... ungefär 30 dagar kvar i skolan bara, kan det stämma ?! :o hoppas det iaf! ;)


Nä nu har jag inte så mycket mer att säga.. eller jo, Vi har köpt en ny kaninbur, av Rebecka i klassen! en tvåvåningsbur, den ska förmodligen Felicia ha, sen ska vi fixa till lekstugan till en stor bur till Kitty, tror hon kommer gilla det, väldigt stort får hon det iaf, sen vet vi inte om vi så småningom gör om lekstugan till två burar, så båda får plats, o sen fixar nån liten gård utanför, så kan dom springa o gräva oså, men det blir isf i sommar typ :)

Bild kommer väl på båda burarna sen när kaninerna har flyttat in ;)



// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0