Rhodos

Nu kommer lite bilder från Rhodos! :)



Molnig bild från planet. ;)



Kommit fram till Rhodos och hotellet.
Fråga mig inte vad jag gör.. xp



Vårt hotell. The Forum Beach. :)



Poolbaren. :)



Precis kommit hit. c:



Ska snart gå ner till stranden, :)



Det va ganska kallt i havet, eller ah, 20 grader ungefär. :) wii !





Vattengympa. :)




hotellet



Mm.. pizza från hotellet. Jättegod! :)


 
Jag. :)



Vet inte varför bilden blev sne, försökte vrida den.. men ah, ni får böja på huvet helt enkelt. ;)



Aw, ser ni den söta åsnan i bakgrunden?? :) <3



De vita Lindos husen. :)



Nee, detta va hemskt enligt mej! :( åsnetaxi! ser ni vad ledsna de stackars små magra åsnorna ser ut! :( dom satte feta gubbar på! och tvingade dom att gå ända upp till Akropolis ruinen eller vad det är., i den värmen! det var 365 trappsteg att gå! åsnorna stod packade och väntade på att få bära upp ennu en fet, lat, turist.
vi vägrade åka!
fy!



Cool bild ja tog tycker jag.. ;)



Nån snäll engelsman som tog på oss alla. jag blev ful men annars va ju kortet fint. fin bakgrund oså.. ;)



Böj på huvet igen.. ;)



Detta får va sista bilden för idag, orkar inte mer nu. :)

mamma, lillasyrran Disa och jag på en jättefin strand i Lindos. <3

Ha det bäst!

// Anja <3







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker super mycket om er blogg^.^♥

Svar: vad kul att du gillar den! :)
Anja & Clara

2012-06-20 @ 14:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0