Nice

Kan slänga upp lite bilder från när vi var i Nice ( Italien ) eller... äre Frankrike? hahaha, dör, men.. äh skit samma, Nice vare iaf, hah ;)



Detta var första bilden jag tog med kameran.. HAH, typ xd



Men hur söta? Fina Freja ♥



O en jätteful bild på Kitty också, hah,

NUU ska jag lägga upp lite bilder från Nice ;)




Nä, var tvungen, en grannes katt ^^


Nu  - Nice ;)



Hotellet







Hamnen









Poolen



Fååågel



utsikt ;3







HAHAHAH, var lite busig o smygfotade en killes hund ;)



Det var bröllop mitt på gatan, så vi smygfotade det också :D

Hennes kläning ♥




Snyggt namn ;)





Monaco, vi åkte dit en dag också, ska ha massa bilder från en hopptävling (hästar), ska se om jag kan leta upp några ;)



Nåt fint hus .. ? xd





Asfin strand åkte vi till, och nej, detta är inte stranden, tror jag, hah, det var sandstran ;)



Ronaldos fotavtryck, i Monaco :3






hheeest!



Hopp



Tävlingen var mitt i stan, där det var massa liv, brandbildar, tutande bilar, mycket folk, varmt osv, hästarna var nog rätt stressade, stackarna :/ Men dom gjorde det dom blev tillsagda o göra, och hoppade o var snälla :)



rooompa




det var lite bilder ;) Var några år sen vi var här, kommer knappt ihåg xd


// Clara  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar! Det var så himla fint! <3

2012-05-18 @ 18:09:12
Postat av: Moa

Saknar! Det var så himla fint! <3

2012-05-18 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0