klänning.... ?

Idag var vi i Jkpg, o jag skulle köpa en skolavslutningsklänning, vi gick där på stan o letade, men hittade ingenting :/ Så vi åkte upp till A6, hade rätt bråttom för Ida skulle hem till sin kompis, så mamma o jag sprang lite snabbt in på H&M, o jag hittade 2 snygga klänningar, blev helt kär i den ena ♥__♥ iaf, så skulle jag prova dom, o då märker vi att det var aaaslång kö till provrummen, o vi hann inte, så fick hänga tbx klänningarna igen, o åka hem, så det blev ingen klänning i vilket fall :/ Men mamma o jag ska dra till Nässjö till H&M där o kolla på torsdag, hoppas verkligen dom finns där alltså, blir sjukt besviken annars, plan B isf skulle va o beställa, enligt mamma, men vet inte om jag vågar, det kan ju bli så fel när man inte får prova innan :o Aja, får se ;)

Btw, först gick vi typ 3 sek på torget där, det var typ massa stånd oså, o mamma köpte ett par äkta converse för 300 kr! :O rosa, så får väl flirta lite med mamsi så kanske jag får låna dom ibland ;)


Har hittat min sladd nu, så kommer massa bildinlägg nu, så många jag hinner iaf :)



// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0