Gamla kaninbilder

Hittade lite bilder på kaninerna, som är väldigt gamla, då Freja fanns, åh, miss her ♥♥



En styck Freja, kan ju säga redan nu att många av bilderna är riktigt dåliga, mobilkamera med 0.0 megapixel på dom flesta bilderna typ, hah



Felicia



Mina pluttar ♥




ojojoj vad suddig, men alltid lika fin !



söötnööt



kan man bli sötare?



oj vad gammal bild, så liten jag var! Och nej, jag ligger inte på kaninerna om nån skulle tro det.




Kitty o jag, i början när vi hade henne tror jag c:



Kitty första dagen vi hade henne :3


'

Hittade inte orginalbilden, denna är gräset redigerat på, men inte allt xd aja, Kitty är söt iaf ;)



Kitty sööt :3



Hittade bilden från ridlägret också, ett år sen nu, och jag ser konstig ut på det kortet, därför jag målade för :o
Den bilden hänger på min vägg, tillsammans med rosetten vi fick, saknar det såååhääääär mycket! Kommer lipa i sommar när jag ser Camparie, haha, fina hästen! ♥

Det var nog allt för stunden ;)


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0