eurovision

Ikv är det ju eurovision, har köpt godis, och min sis o jag köpte en Ben&Jerry o ska dela på, behöver nog det om vi ska orka sitta uppe till halv ett ;) Hoppas ju såklart att Loreen vinner, men har inte hört alla än, missade första del-semifinalen eller ja, vad man ska kalla det ^^

Anja kommer hem imon btw, ååhhhh vad hon är saknad! Har fått ett par sms från henne, och "stackarna" har det lika varmt som vi här, irriterande o åka bort den veckan det är asfint här i sverige, men men, ändå skönt för dom :3

om exakt en månad drar vi till Mallorca, känns super! Bara två skolveckor kvar nu, sen två friluftsdagar o klassens dag, o så skolavslutning :D sen fyller jag år också ;)

ska försöka lägga upp någon nageldesign nu ikv, om jag hittar någon (?) ;)


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0