Chilla mannen !

Ligger och softar i sängen och lyssnar på min nya favorit Olly Murs. Hans nya låt, Heart skips a beat, ääger! Likaså Dance with me tonight. :) Så, lyssna på honom vet ja! Annars så känner jag mig väldigt osocial! Som vanligt på helgerna. Orkar inte, och har inte tid att vara med kompisar. Eller, egentligen, men är för lat för att ta tag i det är nog mer sant! På torsdag är min lyckodag! Då ska jag till Nässjö och äntligen ta bort min tandställning! :D har ju haft räls nu i lite mer än ett år. Jag blev lite besviken när dom berättade att jag skulle behöva ha ngn slags skena, genomskinlig då, över tänderna i en månad typ.. jag hade nog förväntat mig att få vara helt fri från jobbiga saker i munnen! Men men, det blir jag ju allafall till skolavslutningen den 14 juni! :) det är ju väldigt snart asså, gud vad man kan längta. Men först ska jag längta efter våran utlandssemester till Rhodos som jag skrev lite om i förra inlägget! :) två veckor kvar nu. Det närmar sig sakta sol och bad. Folk säger att det är lyllo mig som blir brun lagom till skolavslutningen, och ja det skulle ju kunnat vara möjligt. Men nu har vi ju bara detta lilla problemet att jag inte blir brun. Utan röd. Och sen fjällar jag, och blir typ lika vit sim jag var innan igen! :/ bajs. Det är så orättvist att vissa blir negrar och andra får fortsätta vara bleka som albinos! ;o Glad vår :) så säger man men det gör jag. :) xoxo //Anja

Kommentarer
Postat av: sofia

har du tandställning det visste inte jag hur länge har du haft det jag kommer kanse också få det så jag undrar hur länge har du haft det???:)

2012-05-06 @ 08:18:05
Postat av: Anja

Ja jag har haft tandställning (räls) i lite mer än 1 år. Nu har jag en tandskena som jag ska ha 1 månad dag och natt och sen ytterligare en månad men bara på natten :)

2012-05-17 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0