blubb blubb

Hejhej :) Har blivit lite off dom senaste dagarna, har itne suttit vid datorn nåt, pluggat till prov o skit :/ Iaf, vi har asfint väder här i ekhåla, 25 grader o strålande sol, härligt som bara den, kan berätta lite vad som har hänt typ.. dom senaste dagarna..

I måndags efter skolan så hängde Moa med mej hem, o vi typ, åt lite, sen bytte vi om o cyklade ner till rolandsdamm, sen låg vi där o stekte, och efter det sprang vi runt sjön, sprang tillbaka till rolandsdamm o la oss o stekte lite till, sen var det planerat att vi skulle bada, men det var svinkallt , så vi kom inte i D: Btw, tog mitt första dopp i söndags, ute i stugan :D

I tisdags efter skolan så cyklade jag hem, och sen åkte jag nästan direkt till stallet o red, red Larissa, första gången sen hon var halt, pigg o lite stark, men sjukt mysig och asrolig o rida, så det gick super (y) Sen åkte jag hem o duschade o pluggade till proooov.

idag har jag typ.. vatt i skolan, o när jag kom hem la jag mej o solade, hah, sköönt :)

Btw, igår när jag kom hem från skolan o skulle släppa ut kaninerna, så är Felicia lös på tomten, och jag börjar undra hur hon kan har rymt, och sprang direkt till buren o kollade, o allt är helt stängt, inga hål någonstans, och i måndags fick jag höra att en tjej här i stan hade fått sin kaninbur typ.. uppklippt och helt förstörd (?) och kaninen var helt borta, har inte kommit tbx än, o detta hände i lördags, så ja.. jag antar att det är någon som har varit inne på tomten o släppt ut Felicia, strax efter att jag åkt till skolan, för hon hade all mat och allt vatten kvar, så hon hade inte fått dricka på hela dagen, och det var svinvarmt, iaf, hon var livrädd för mej, och jag fick inte in henne förän på kvällen, och nu.. hon litar inte riktigt på mej, springer iväg så fort jag närmar mej och är lite överdrivet rädd bara, så är sjukt rädd för att nån ska göra samma sak igen :o lite läskigt..

Aja, nu blir detta värsta långa inlägget med massa jobbig text bara, haha, ska lägga in nån nageldesign nu ikv också ;) Fick ett sms av Anja i måndags också, dom verkade ha det bra, men har inte hört nåt mer av henne sen, läängtar efter henne ! ♥


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0