Söt påskhare design



Hejhej ! :D Just nu är jag en lycklig människa! :) För nu har jag påsklov! ;D
Det firar jag såklart med att göra en påsknageldesign! ;)

Jag ville göra en med några söta påskharar, så här kommer min tolkning :)





Börja med basecoat. :)



Sedan gör man vita halvmånar längst ner på nageln. :)



Sedan gör man långa smala öron till ninen. :) mina blev failade..



Sedan tar man brun färg och pluttar dit två ögon och sen gör man en mindre vit prick i ögat. ^.^



Sedan ska man göra ett litet ljusrosa streck i öronen. :3



Sedan gör man den supersöta lilla rosa nosen! ^^

Nu är designen klar! Väldigt enkel, men pillig! :)

Jag gjorde båda händerna, för jag vill träna min vänster, men den blev inte så snygg..så den lägger jag nt upp bild på.. ;)

Hoppas ni gillade den! <3





Cute !



Kommentera gärna!

// Anja ♥



Kommentarer
Postat av: Clara

Aw, så söta :3 <3

2012-03-30 @ 22:19:38
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: Anja

tack! <3 Ullared imon! <33

2012-04-01 @ 14:14:45
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0