Kostym!

Insåg att jag hade en design i kameran, så.. här kommer den!

Såg en tjej som målade denna, så var tvungen att testa, väldigt enkel, och vet inte ens om jag tog steg för steg bilder, men annars förklarar jag, väldigt enkel! ;3




Jaa, en kostym!! ;)

haha, ganska fail, nu när jag såg den i efterhand, dessutom ser nageln helt skev ut x3 skyller på kameran!

Det var inga steg-för-steg bilder, men berättar hur man gör iaf -

man målar först nageln vit, seda tar man ett svart lack, och målar snett ner, från sidorna typ, från nagelbandet, om ni fattar ? Ni ser ju iaf!

Sedan gör du två trianglar, mot varandra, och fyller i. efter det tar du en dottingtool eller liknande, nåt man kan göra prickar med, och målar några prickar, som blir knappar, jag gjorde tre st^^



^.^



Svårare än så var det inte!



Kommer ni btw ihåg naglarna jag köpte i Italien i somras? Hade typ glömt bort dom sj ;o Men iaf, har bestämt att jag ska ha dom på skolavslutningen, hoppas bara jag har en klänning som passar x3

Iaf, här har ni bild →



Dålig bild jaoo, iaf, ljusrosa tippar med något vitt mönster längst ut, lite silverglitter och en sten :3
Söta ? Ja!

Aja, får se hur det blir, det är ju ett tag kvar till skolavslutningen! Men längtar enormt mycket till sommar'n , skulle verkligen behöva lov nu, men ska inte klaga, har ju två studiedagar nu, man får vara glad för det lilla man får! Hinna med lite annat än skolarbetet för en gångs skulle ;) Dock blir jag nog tvingad att plugga llite fysik, har prov på onsdag ;c


Ha det!


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0