HAHAHAHHA, Wierd :')

Idag så slutade vi klockan tolv, så då passade Anja o jag på att vara lite onyttiga o köpa godis o sen gå på stan en stund, eller , stad o stad, men ja x3

Iaf, då hände en as wierd sak :


 
Anja o jag hade köpt godis o satte oss på marken på stan, typ. o så först så är det en gubbe i en bil som asglor hela tiden, och skrattar åt allt vi gör, och en efter en stund kommer det en gubbe på cykel, och när han är framför oss så bara :
- hörrni..

Anja o jag - ? ! :O

Gubben - äh jag orkar fan inte heller..

Anja o jag - ?!?!??!? :O

Anja- gapskratt

Jag- :S

sen så sätter sej gubben bredvid mej på marken o tar fram cigg o en tändsticksask,
Anja sitter bredvid mej o typ gapskrattar, och jag är typ, asrädd men samtidigt tycker jag det är askul, o sen så typ..

Jag - äh nu går vi härifrån, jag vägrar sitta här mer!

o sen sticker vi och typ gapflabbar i typ.. aslänge, kan inte sluta !

Helt wierd x3

Btw, vet inte om det var före eller efter, men det cyklade förbi en annan gubbe, som hejade, det finns mycket konstigt folk i en stad som denna o.O



Ska försöka måla naglarna idag, så antingen kommer det upp ikväll eller imon :')


Btw.. tänk att det redan gått en vecka till, det är fredag IMON ? det var ju för tusan fredag igår typ ?!

Det är läskigt att tiden går så fort, snart är man gammal lixom >.<



// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0