update

Nu kommer senaste uppdateringen av mitt liv. haha, det där lät töntigt men ah, de ä de det är. ;)

Precis kommit hem från Västervik där vi har campat tillsammans med en annan familj. Lysingbadet hette det nog. Det va skönt o avkopplande. Jag sover inte så gott någonstans som i våran husvagn. O de luktar så gott där med, hihi, väldigt mysigt alltså. c:
Vädret va väl okej. Regnade första dagen men sen blev det bättre på den fronten. Har blivit liite brunare, kanske, tror jag. ;)
Vi grillade, badade (inte i havet med i pool), spelade äventyrsgolf, åt glass, solade, shoppade lite ;) och ja, bara chillade runt. ^^
Till min stora glädje låg Lager 157 precis utanför campingen! :D men jag hade inte med mig några pengar eftersom jag inte trodde det fanns ngn shopping. Som tur va fick jag låna av päronen! Jag skulle inte handla så mkt för har ont om pengar nu, men som vanligt blev det mer än jag hade tänkt mig. 800 kr fattigare. Jag vet, jag är hopplös, men det var väldigt bra saker, bra kvalité o så. Jag är nöjd. :D

Nu kommer lite bilder från mini-semestern.

 

Disa i sin nya One Piece från Lager 157. c:

 

Hundarna i sin lilla inhängnad, som Sigge inte riktigt ville acceptera. :p

 

Här sitter vi i deras förtält och äter. :)mamma till vänster, min syster till höger och jag bakom henne.

 

Gamle Kasper. :3

 

Här går vi över till en ö. ^^

 

Jag, Disa, Hillevi, Einar och Herman.

 


 

Det va dom bilderna från Västervik.

Nu kommer lite bilder från skolavslutningen. :)

 

Min lillasysters klass, eller en del av den. :)

 

Min klass, typ bakifrån. :p vi tog ingen gruppbild, vilket va väldigt synd! :/

 

Dansa, pausa! Dansa pausa!

 

Fattar inte vrf jag inte kan rotera bilderna. Här är Isabels englands tema. :) coolt tycker jag. ^^

 

Clara och jag :)

 

De va bilderna från skolavslutningnen som jag hade. c:

 

Detta blev ett ganska långt inlägg så jag slutar nog här. :)

 

Hoppas ni har ett skönt sommarlov, för det har jag. ^^

// Anja

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Härliga bilder.

2012-06-21 @ 13:18:22
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0