"sjuk" -.-

Skrev ju i typ.. måndags att jag började bli förkyld, o har blivit sämre nu, INTE bra, det är ju typ olagligt o va sjuk på sommarlovet, eller? Iaf, trycker i med alvedon osv så jag överlever, innan var jag aldrig sjuk, jag skojar inte, men nu sista året har jag varit sjuk några gånger faktiskt, det suger ;o Aja, hoppas det går över snart, måste hinna träffa Anja innan vi åker iväg, åker om mindre än 1 vecka, till mallorca, wohoooo :D

dom har ju ändrat om blogg.se, så det känns som att inläggen blir jättekonstiga! får väl se hur det blir, man lär sej väl så småningom :)

Ha det gött,


// Clara <3 ( nu insåg jag att jag inte vet hur man gör hjärtan i det nya?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0