nu äntligen sommarlov!

Idag fick jag sommarlov! :) Vi hade avslutning i kyrkan klockan 3, och det va några som uppträdde och rektorn pratade som vanligt och ja, som en skolavslutning brukar va ^^ Efteråt träffades vi bakom kyrkan under ett stort hängande träd, och hade kramkalas! Gud va jag kommer sakna min klass. Kära 7B1 som till hösten blir 8B1! Jag hade på mig en vit klänning med små blå blommor på, svart kofta, 10 cm svårt klackskor med rosett där fram . :) Nu vill Sigge busa med mig så han puffar på mig hela tiden med sin leksak. ^^ Hinner inte skriva mer nu, mst packa ut saker i husvagnen för imon åker vi till Västervik med en annan familj. :) ska bli roligt. C: Ha de gött ^^ // Anja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0