Nässjö idag :)

Ja idag har jag och bästa Clara varit i Nässjö och haft det allmänt gött. ;)
Eftersom Clara här under redan har skrivit vad vi gjorde så tänkte jag inte skriva så mkt mer. c:
Det va allafall en asmysig dag, värd att göra om. ^^
 
Tänkte också slänga in ett par bilder på vad jag inhandlade. Jag försökte spara mina pengar men lyckades som vanligt inte. Lite va det Claras fel som övertalde mig att köpa klänningen här under.. fy Clara! ;) men tack ändå, för jag blev väldigt nöjd. ^^
 
 
Detta lacket köpte jag. Lemon Cream från Mavala och deras nya serie Delicious Colors.
Tänkte ha detta imon på midsommarafton. Tror det blir frächt ihop med klänningen. ^^
 
Jättesöta pastellfärger! Vill ha dom allihopa! NU!
 
Sen köpte jag också denna klänningen då, som Clara övertalade mig till. ^^
 
 
Snygg? :) jag gillar den, så tack Claris. :3
 
Ha de bäst!
 
Sommarkramar //  Anja ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0