Kitty !

Fotade Kitty lite när hon var ute häromdagen, såå.. här kommer lite bilder :)
 
 
 
Haha, denna dagen var hon verkligen omöjlig att fota, fastnade inte alls på bild, men hon är söt ändå ;)
 
 
 
Fins strumpor..
 
 
 
Äta o vila samtidigt är ju bra ;)
 
 
hon.. älskar denna bollen, eller med den, eller ja, whatever.. :o
 
 
ojdå, här blev saker o ting suddiga :/
 
 
eeta grees like a heezt
 
 
HAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAH åh jag orkar inteeee xddddd usch vilken hemsk bild!
 
 
 
 
ögaa
 
 
 
 
 
 
Dålig bild, vet, men detta är Kittys lilla hem nu typ, hah, min sis fixade till hagen idag,därför det inte är bättre än två plaststolar ;)
 
 
nu blev detta långt, haha, men aja ;)
 
 
// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Astrid

Gud vad söt kanin, jag vill oxå ha en kanin!
Hur fick du en kanin? Kan du berätta några tips?
För jag vill ha en kanin men mamma och pappa säger nej!

Kram Astrid

Ps. ÄLSKAR ERAN BLOGG!

Svar: Jag fick en kanin när jag fyllde 7, och min syster fick en, dock är den kaninen jag fick då död nu, men den andra gråa, är min, fick den av min syster så småningom, hon tröttnade :)
Och Kitty, jag och mamma kollade runt på internet efter kaniner, då min lillasyster skulle få en kanin, oså hittade vi några, men det var alltid något som gjorde att vi letade vidare, så vi gick in på djuraffären här i stan, inte för vi trodde det skulle finnas något, men där satt Kitty med sin syster, och mamma, var det faktiskt, som blev kär i henne, jag var lite tveksam, men vi köpte henne iaf ;)

o lite tips.. jadu, har du aldrig haft kanin innan så tycker jag du ska köpa från en bra uppfödare, som kan hjälpa dej i början, och då är kaninerna hanterade mer än om dom kommer från en djuraffär, så får du massa tips från uppfödaren, annars, ta det lugnt med kaninen, i början ska du låta kaninen komma fram till dej, ist för att du går fram till kaninen, och låt kaninen hälsa i sin takt, stressa inte :) Köp bra mat, foderblandningar är inte så bra, mycket fett och socker i dom, då det är pellets med godis i i stort sätt, så vanlig pellets är bäst enligt mej, nytt fräscht vatten varje dag, fri tillgång till hö (:

Vad kul att du gillar bloggen!

// Clara
Anja & Clara

2012-06-26 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0