Imorgon..

..åker vi :D så nu packas det för fullt, eller inte just nu, men ah, vill ha med mej mycket mer än jag får, ahah, smugglade iaf ner ett par shorts till, vill ju ha lite o välja på ;)
 
tänkte att jag kan fixa några tidsinställda inlägg medans jag är borta, så är jag inte helt gone från bloggen, utan det kommer ett inlägg nån gång ibland :)
 
 
nästan färdigpackat ;)
 
 
Btw, jag fick ju en body butter av Anja, hittade en kul sak på baksidan xd
 
 
"This is not a food" HAHAHHAHAHAAH, jag orkar inte xdd
 
 
hähäh, bloggar nog lite från bilen o flygplatsen oså imon, om jag hinner, och om jag fattar på mobilen, är ju nytt här på blogg.se :p
 
 
// Clara ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0