Gissa vem som fyller år idag? (a)

Jo jaaaag :D hihihi

väcktes innan 7 i morse, och fick lite paket, får några till ikväll, + att jag får av släkten på fredag :)

Fick blandannat en ryktlåda, som jag önskade mej, och en jättefin tröja/blus/linne typ, från Vero Moda, som jag tvingade mamma o köpa, haha, ett öronhänge till helix, två nagellack, en tidning oså! :)

mår lite sådär, eller jag mår bra, men har ont i halsen typ, men det är bara o knarka halstabletter, för Moa kommer hit strax, ska va här lite idag, oså ska vi gå ut på stan o fika lite i eftermiddag, najsnajs :3 O juste, inte glömma, Moa fyller ju år imon, och även Ida, så grattis till dom :DDDDD

Imon skulle mamma till Vetlanda på nåt, så då skulle Maja o jag gå på stan o shoppa, och efter det åker vi o äter på donken, var inte alls längesen nu, menmen, jag klagar inte ;)

Btw, vi åker till Mallorca om bara 8 dagar nu, taggad till 1000! så skönt o få lite värme, o slippa bry sej om annat, bara chilla, fast det gör jag ju här hemma med, ligger i sängen halva dagen typ, haha, men det tycker jag man kan få göra såhär när man precis har slutat skolan ;)

Nä nu ska jag gå o fixa mej, vi hörs


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0