Dagen i Nässjö!

Denna dagen har spenderats i Nässjö med Anjiis, Vi åkte med mamma dit, oså skulle Ida och Anja till tandläkaren där, när Anja var klar stack vi ner till stan o gick runt o shoppade o flummade, sen gick vi o åt på steak house, typ dubbelhamburgare fick vi, hah, inte medvetet, gud vad stor den var xd o han som jobbade där var aaaassnygg!
 
Sen gick vi runt där lite till, oså köpte vi en liter jordgubbar o satte oss på typ torget o åt, sen kollade vi i några till affärer, o efter det gick vi till bussen, när vi kom hem gick vi hem till Anja, så fick jag födelsedags presenter, Ett Isadora nagellack och en body butter som luktar jordkvinna! (Anja o jag ska börja kalla det jordkvinna ist för jordgubbe) :)
 
 
Iaf, jag köpte ett par shorts, ska köpa ett till par, men väntar tills jag har fått mina presenter av släkten, önskade mej ett presentkort på H&M av typ nån, så sen blir det ett till par ;)
 
supernöjd med dagen, och har slösat lite till pengar som jag borde haft kvar, måste spara till Vedbände o alla andra utflykter/resor nu i sommar ;)
 
 
Lite bilder på sakerna jag fick/köpte ↓
 
 
 
ShortsN :))
 
 
det gåååår verkligen inte o fota shorts så, ser bara helknäppt ut, men aja ;)
 
 
Body butter :)) Tack Anjaa! ♥
 
 
 
Ni får vrida på huvudet, men iaf, detta fick jag av Anja ;)
 
 
 
Nummer 735 - Hot Hibiscus (nagellacket)
 
 
 
en bild på shortsen jag gjorde också, hyfsat nöjd :))
 
 
 
// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0