Blandade bilder. :)

NU kommer mycket bilder på allt och ingenting. ^^
 
Vi börjar med mina nerfilade naglar! </3
 
 
Tänkte liksom börja om nu i sommar. Hade tänkt skippa nagellack och så också, men det funkar ju inte när man har nagelblogg! Så snart kommer en enkel design för korta naglar. ;)
 
 
Här är mitt lilla lager. ^^ Räknade ut att jag hade 85 lack. På övre våningen har jag 60 lack, och 25 där nere då. De 25 är nagelpennor med smal pensel och penna. Bra när man ska måla smått. c:
 
 
Dom är sorterade efter märke, så här har vi China glaze och Isadora Wondernail. :)
 
 
Nagelpennorna. c:
 
 
Detta är Fimo asken. Köpt på tradera.
 
 
 
Jag har frukter. Tycker dom är så söta. :)
 
 
Köpte detta Body Butter på Lager 157 i Västervik. Lukt mango. Det doftar såååå himla gott! Jag älskar det!
 
 
 
Mmmmm! Känner ni..? <33
 
 
Programbladet för Ronja Rövardotter, där jag tror att jag har fått med allafall dom flesta som var meds autografer. :) Roligt att ha kvar. ^^
 
 
Cool bild jag fick på min maskros-lampa.
 
 
Mina kära gosedjur. Mest pudlar som ni ser. ^^ Samlar. ;)
 
 
Min lilla sångfågel Kajsa. (Kaj). Egentligen en kille, men heter fortfarande Kajsa enligt mig. ;)
 
 

Det va alla bilder jag hade denna gången. :)
 
Ha det bra.
 
// Anja  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0