Alla bilder borta...

Snälla pappis gav mej en ny dator innan, o nu insåg jag att jag inte har några bilder kvar på den, hur ska detta gå?? :( Inga gamla bilder från typ flera år sen, o inget jag har tagit, baajs..

Får väl starta om nu då helt enkelt!

Iaf, imon är det SOMMARLLOOOV ! :D

jag "fuskar" lite i år o har llösnaglar, var tvungen att anväda dom jag köpte på sardinien för ett år sen nån gång, så fick bli nu^^ Dock lite svårt att smsa o skriva här, hah, känns som att dom ska trilla av ju :( Men målade tånaglarna iaf, bild får ni nån annan gång, hinner inte lägga in bilderna idag :)

Vi köpte iaf en ny kamera för ett tag sen, det är inte en systemkamera, men det ser ut som en, enda skillnaden är att det inte går o byta objektiv. Men iaf, har lite bilder jag har tagit med den :)



Söt-kitty, hatar att vi missade o ta bort datumstämpeln på kameran, så nu står datumet på bilderna ;)







sötee ♥












♥♥








det var nog allt :)


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Heej! Jag älskar eran blogg & jag älksar hur ni "målar naglarna" ni gör det så bra!♥
Hur som helst ÄLSKAR jag eran blogg!

KRAM JULIA!♥♥♥♥♥

Svar: tack vad roligt! :)
Anja & Clara

2012-06-20 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0