Today

Idag har jag inte gjort alls mycket, bara vatt hemma o chillat, var en sväng på dollarstore o köpte täckstift o nitar, tänkte piffa upp ett par shorts eller nåt, bild på det lär komma nån gång, eheh ;)
 
Har inte alls mycket att säga, Anja o jag var igår btw, gick o köpte glass osv, kul som vanligt, o var ju första gången vi var på typ, aslänge, vi behöver va ofta, annars blir vi asflummiga, hah ;)
 
 
Hittade nyss två killar som är asduktiga på o sjunga, och dom har gjort massa covers, så slänger upp några (:
 
 
 
Denna låten måste va den segaste som finns (originalet), men när dom här killarna gör den, så blir den faktiskt mycket bättre!
 
 
 
Hah, bara jag som tycker det ser asläskigt ut när han drar upp sin bror (?) i början? xd
 
 
 
Dom gör ju om låtarna lite, det är ju bra, det är ju trots allt en cover, så (:
 
 
 
 
Sen en annan låt jag tycker är väldigt bra! Spelades mycket på mallorca faktiskt, och även här i Sverige ;)
O på tal om Mallorca, bilderna kommer, men orkar inte fixa allt än, o har massa bilder jag ska överföra till datorn också.
 
 
 
 
 
O sista låten, asbra!
 
 
Ni kommer inte orka lyssna på alla låtarna hah, men men ;)
 
 
// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0