timbuktu!

Vi är ju i Lysekil nu, och så skulle timbuktu spela här ikväll, nästan precis utanför där vi bor! Så Ida o jag var nyss ute, det var fett! Vi kom inte in till själva scenen, men vi stod utanför, och såg helt okej, men hörde asbra! Oså var det massa snygga killar, ehehe, bratzz som har fester i värsta lyxbåtarna! det var rätt lugnt, men nu när det är slut så verkade det bli lite mer liv, det kom fler polisbilar o ambulans också! åh, denna kvällen var verkligen grym! Verkar inte va lika off som jag trodde, men ska tyvärr härifrån redan imon :/ dock smakar kranvattnet kräftor :c hahah ^^ ha en bra natt, haha! o juste, måste skriva detta, Ida tappade nyss sin bh i toalettstolen xd åh vad jag skrattade! nu ska jag gå o duacha, hörs kanske imon! //Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0