Sverjee

Lägger upp bilder från Sverigeresan först tror jag, inte lika mycket bilder därifrån, eheh ;)
 
Här är vi i laholm o fikar, jag, mamma o pappa är dock inte med här, men ah, det är mina systrar o en till familj vi känner, som bodde på samma camping i Halmstad som vi (: typ tradition o fika på detta caféet med dom^^
 
 
Ida o jag på stan i Laholm, o ja, vi ser efterblivna ut båda två. o btw, det är inte jag som köpte nåt inne på lekia, HAH, nä men köpte present till min syster ;)
 
'
 
nånstans^^
fotad genom bilruta I think
 
och nånstans igen, påbäg till Lysekil tror jag det är, vi åkte över två öar typ^^
 
Idas, mitt o Majas rum i Lysekil, fönstret gick rakt ut mot gatan, där Timbuktu spelade, så när vi skulle sova var det MASSA liv där, hah, vaknade vid kanske.. halv 3 eller nåt, oså står det några utanför o skriker, så jag låg o tjuvlyssnade lite på vad dom sa, o en kille skrek typ "allt handlade ju om att jag ville slå henne, jag ville slå o sparka henne, och då gjorde jag det!" man bah.. ?! hah, o dom andra, som har lite ssvårare o sova när det är mycket liv låg vakna typ halva natten^^ men ah, jag tyckte det var väldigt mysigt i Lysekil iaf :3
 
 
Där vi bodde, oså vi.. där hah xd
 
 
Ida o jag i hamnen, typ utanför vårat rum oså,
 
 
 
Det var nån sak.. hah, akvedukt.. eller nej, eller jag vet inte xd
Iaf, det var en man, han hade en döööösöööt kattunge i koppel o sprang med där, typ svimmade lite ;3
 
en til båt där
 
Campingen vi bodde på i Värmland, pool dessutom, dock var det pissväder så det kvittade ändå så^^
 
 
På torget i ... Lidköping var det ;)
 
 
Sööta ankbeeebisar :3 Vid "hamnen" vid Läckö slott ^^
 
 
 
Det var typ lite av bilderna från det, ska lägga upp bild på alla saker jag köpte också, eller ah ;)
 
 
// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0