Skolavslutningsnaglar

Lägger upp hur jag målade min egna naglar sen efter lösnaglarna, lite snabbt på morgonen gjorde jag dom, lägger även upp bild på tå naglarna :)
 
 
Syns inte jättebra, men xd gjorde typ likadant på fingernaglarna så ;)
 
 
Underlack :)
 
 
Sedan tog jag Claudias lack, rosa, tror det heter cherry blossom :) och målaar nalva nageln, på diagonalen.
 
 
Hade för mej jag tog två lager, men jag vet inte o.O
 
 
Sedan ett vitt lack, jag tog mitt från.. nu kommer jag inte ihåg vad affären heter bara för det, eller nej, jag tog mitt kiss-nagellack, art liner (: Och målade ett sträck utmed kanten, och sen några mindre innanför, ni får kolla bilden helt enkelt ;)
 
Sedan överlack, dock satte jag dit två stenar på tummarna också, men vet inte om jag missade o ta bild på det? ^^
 
 
förmodligen ligger jag på stranden/vid poolen nu, gött mos ;)
 
 
// Clara ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0