i bilen Jao

Nu sitter jag i bilen o dunkar musik, Hah. Påväg till Lysekil tror jag det hette, nåt dött ställe med inga shoppingställen @ all skulle jag tro, kul! Eller? Vi har vatt i Halmstad på en camping i två dagar nu innan, haft det asmysigt, ville verkligen inte åka därifrån än! men så kan det va^^ i Halmstad var vi o shoppade lite, var inne en sväng på hööks, och på eurostop, köpte ett par gula ridbyxor, ett par bruna ridhandskar med strass-stenar på, och ett linne med guns n roses! Så nu är jag väl förberedd för Vedbände! Läängtar! mitt Internet är assegt, så därför blir det lite bad update här kanske. Måste bara säga, såg nyss två små tjejer rida på en äng, galopperade över hela ängen o det SÅG SÅ SJUKT HÄRLIGT UT! vill också ha egen häst! :c // Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0