Hemmaa..

Nu är jag hemma igen, tyvärr, har haft det UNDERBART, serri, det var det bästa på riktigt, riktigt länge, klart jag har saknat Anja o alla andra här hemma, men ah, hade lätt stannat en vecka till, hotellet var asnajs, vi hade halvpension, så det ingick frukost och kvällsmat/middag, så fick vi ta med lunch, men iaf, maten där var asgod, man kunde äta hur mycket som helst, eheh ;)
 
o det var många fina männiksor där höhööh, nä men såg/träffade/whatever en mums kille, så nu sitter jag o letar igenom hela fb efter honom, vet bara hans förnamn, eller egentligen vet jag inte det heller, men Moa anade att hans lillasyster sa ett namn ;) o det är lättare sagt än gjort o hitta han, då han är tysk xd
 
iaf, bilder kommer så fort jag har hunnit lägga in alla bilder på datorn oså, ska lägga in från 2 olika kameror, så ja, blir nog 2 inlägg med bilder oså :)
 
 
Jag kanske bloggar något mer lite senare ;3
 
 
// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0