Helluu

Hahah, dagens gapflabb!
Det ringer ngt konstigt utländsk nummer till mig, och jag lägger på såklart, vågar oftast inte svara på sånt där läskigt! Men efter att det har ringt typ 100 ggr så mst jag ju svara, så jag gör det och då börjar några stycken i andra änden sjunga "Happy Birthday" för fulla halsar med utländs brytning! Jag typ döör av skratt så jag räcker över luren till pappa som säger på mindre bra engelska: "öhm hellow, tank you a lot, butt i am nott celabrajting maj birthday todaay!" hahahah! pappa xD men tack att du tog det, för jag skulle säkert sagt ngt ännu dummare. ;)
 
// Anja

Kommentarer
Postat av: Anonymous

Hulu! My Name Is Unknown!!!!! :D

2012-07-20 @ 16:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0