en.akinator.com

För rätt länge sen nu så hittade jag ett as"läskigt" "spel", det går ut på att man får frågor, som man svarar Ja, nej, jag vet inte, och så är det två till, kommer inte på vad dom heter nu, men iaf, man ska tänka på en människa, eller sagodjur eller whatever, nåt sånt, oså ska man typ svara på frågor han frågar om, oså typ..ska han försöka lista ut vem man pratar om, det är sjuuukt läskigt, för rätt ofta gissar han rätt, å inte alls många frågor, som innan idag, han gissade rätt på Erik Hassle, oså beskrev jag Timoteij, hela gruppen alltså, men han tar fram en av tjejerna som är med där, så tyckte han gissade rätt där, oså gissade han rätt på Zayn Malik, o några fler, han är riktigt läskig, enligt mej, hah, ni måste testa detta, för det är ändå rätt kul underhållning, o ibland är frågorna jättekonstiga, fick en innan "Har denna personen setts i rosa kalsonger?" haha, ööh? xd
 
aja, här är sidan iaf - http://en.akinator.com/
 
Tycker det är riktigt kul faktiskt, så ah , dock kan det vara bra om man kan engelska någorlunda ^^
 
 
O juste, du klickar på play, sen skriver du in ett namn, jag brukar skriva in hej bara, eller nåt sånt, oså ålder, sen är det bara att köraaa :D
 
 
// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0