daans!

Idag har ja vart o dansat med nåra kompisar, vi håller på o gör en koreografi. Om den blir bra så ska vi va med på dansuppvisningen i höst i olsbergs arena. :)
Idag kom vi ganska långt faktiskt. Sen efter träningen cyklade vi till campingen och tog varsin glass :D jag tappade en glasskula på golvet.. -.- klantigt.! vi satt och funderade på vad våran grupp skulle heta.. och då kom vi på..! De dansande glasstrutarna! ;D haha, verkligen cooolt namn de där! Sen ska vi ha glasskostymer på oss också! Vi kör all in på glasstemat alltså! ;)

Imon ska ja till en kompis och på onsdag blir det dans igen! :)

Hoppas ni har ett gött loov! ^^
//Anja

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man sona där naglack med smal pensel

Svar: Finns att köpa på Kicks t.ex. Produkten heter Kiss Nail Artist. :) Kostar 139 :- och då får du med tre lack med smal pensel.
Anja & Clara

2012-07-05 @ 14:25:15
Postat av: Hanna

tack men fins det att man kan köpa en för en eller ganska många på en gong och föresten jag heter hanna

Svar: Isånnafall får du beställa från något ställe, till exempel Tradera. Jag köpte mina där ifrån. :)
Anja & Clara

2012-07-06 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0