Cupcake

Nu kommer naglarna jag gjorde i förrgår! (:
 
 
Såhär blir dom, var dåligt ljus, så bilderna är kassa !
 
 
Underlack/Stärkande, dock märkte min sis igår att jag har använt topcoat som underlack, hahah, klaaant, så det jag har å bilden, är topcoat, men jaja, underlack skare va iaf (;
 
 
Sedan använde jag mitt rosa Isadora wonder-nail, som är rosa egentligen, men på naglarna blir det typ rött, färgen är 735 - Hot Hibiscus.
Det är som en frransk manikyr, fast bubblig typ, svårt o förklara, men ni ser ju själva xd lämna lillfingret omålat!
 
 
Sedan tar du ett brunt/beige, och med den gör man en cupcake-botten, alltså, lite vidare upptill, ni ser inte riktigt på bilden heller hur jag menar, så hoppas ni fattar ? (:
 
 
Sedan tar ni en svart art-liner och gör streck runt hela bottnen, och även lite streck nedåt, ni ser på bilden (:
 
 
Sedan tar du samma färg som du använde till dom andra naglarna, i mitt fall rosa/röd, och gör som.. en cupcake, går inte o förklarar xd
 
 
oj, den blev på fel håll, men man avslutar med ett lager topcoat, sätter en sten på toppen, och sedan ett lager topcoat till (:
 
 
 
DONE
 
 
// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0