Sommar!

Jag hann lägga in bilderna redan idag, så en design hinner jag med iaf :D

Först tänkte jag visa lite bilder från sommaren, några sommarminnen ! *Saknar* :/




Vedbände ♥ ett av dom bästa minnena någonsin, glömmer ALDRIG dom dagarna, bland dom bästa i mitt liv!



♥♥♥♥♥




♥♥♥





Nu över till Italien :)








Detta var det godaste typ på hela resan! Lax o pommes ♥



Flygplansbild :)




Lite brun iaf, på magen x)



Fluff :3 tänk o hoppa på dom !



Älskade klass, bilden är från skolavslutningen förra året, när vi slutade sexan :)



Nya ridbyxor, som jag var tvungen att ta kort på x)




ahårhgd, orkar inte mer sommarbilder nu, längtar tillbaka något ENORMT!  Vill verkligen ha sommar igen, hatar verkligen vintern, snö, kyla o all sån skit. :o


Pusshej :*


// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0