Saknar! ♥

Nu, när jag äntligen kommer ihåg det, ska jag återuppliva ett litet minne, haha, när vi klädde ut oss till dr mugg o co, typ^^

HAHA, ska visa att vi faktiskt lyckades ganska bra ärligt talat? Dock hittade jag ingen bild på Gunnel Rumplund, som Tilda va :c



brännboll


HAHA, den enda som verkligen går in för det på denna bilden är Imme, hahahah!

brännboll

Haha, det syns inte hur stor rumpa Tilda verkligen hade :ccc

brännboll


Kan inte fatta att man kunde sakna denna klassen så otroligt mycket, bästa ever! ♥


Nu hinner jag inte mer, ska snart hem till mormor och morfar och äta gott, är fortfarande sjuk :c Jag som trodde jag skulle kunna gå till skolan idag, så vaknar man och mår jätteilla och har ont i magen, + det jag har haft hela veckan, ILLA :C


Kram :)

// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Åhhhh, minnen! Jag (precis som du) blir lipfärdig ibland när man tänker på vilken underbar klass vi var! :c jag saknar precis ALLA! om man bara hade fått gå med den på högstadiet också..! :(



Snygg jämförelse Claris! :) <3

2012-02-01 @ 18:07:55
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0