Idag..

Idag var det intresseval på morgonen. Jag hade valt syslöjd. Jag fortsatte med min sköldpadda som jag började med på den vanliga slöjden. Tror den blir söt, hoppas det allafall :)

Clara hade valt egen idrott, så hon fick sovmorgon idag! Himla fubb! Mst hitta på en egen idrott jag med, kanske min mamma elr pappa som tränare som kan skriva under ;)
Är Tv-tittande en sport..?

På gympan har vi som uppgift att göra en egen lektion som vi ska hålla i. Jag och några kompisar tänkte ha ett aerobics och konditions pass! :)

Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn, hennes låtar är väldigt fina!
Snart borde jag göra mina läxor..

Har ni gjort ngt specillt idag?

// Anja ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa (ert stööörsta fan)

Najj,, har int grört nött specielt, men e nevvös, fö jag HATAR redskaps gypma o e as dålii pårre och vi ska harre imörrn så jag e super nevvö....



NÄSTAN frisk;-)kolla blöggen,,,

2012-01-18 @ 19:20:51
URL: http://lovenailz.blogg.se/
Postat av: Anja

Usch det gillar nt ja heller.. :s men lycka till!

Bra att du nästan är frisk,. jag har precis blivit väldigt förkyld! :c usch!

// Anja <3

2012-01-21 @ 18:48:20
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0