:)

Förlåt att det inte blir några inlägg nu, både Anja och jag är ju sjuka! Jag vill inte måla naglarna då för ah, dels orkar jag inte, och så kanske det inte är bra o andas in sånt när man är sjuk :c

Men iaf, tror jag ska till skolan imon, det känns som så nu, men vi får se :)

Btw så skulle det vara kul om ni kommenterade mer, fast, det har ni ju gjort nu i slutet :D *Happyface*
Men ah, vi kollar in andras bloggar om vi ser att någon har kommenterat, alltid kul o kolla nytt :)

Och, önska massa nageldesigner nu, som Anja skrev, bara ös tips över oss, vi gör så gott vi kan :D


Ha en bra vecka, så hörs vi snart igen ;)



// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: håller med! :D vill ha ett par rosa eller lila ;d

2012-01-25 @ 22:08:03
URL: http://jenniferlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0