branäs

Nu ligger man i sängen med nymålade naglar! Idag har jag varit med Linnea, på tal om ingenting, Hihi, vi spelade sims, och fjantade oss, som vi brukar ;') kollade även på gladiatorerna innan, snacka om biffiga kroppar alltså! Snygga också! :$ Aja, det jag skulle skriva om var att jag åker till branäs imorgon bitti, alltså kommer det inte upp några designer från min del, lägger nog upp något annat inlägg då och då, men inte naglar, som sagt^^ kommer hem på torsdag igen. Om någon ville veta ;) anja får klara sej utan mej, fast hur ska hon klara det? :O ;) förlåt om texten blir en enda klump, mobilblogga <33333 Kram och puss, ?? Hihi, kom inte på något kul x) //Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0