Branäs!

Jaa, nu ÄNTLIGEN kommer bilderna från Branäs :D

Vi hade det jättebra, det var snö, och all skidåkning var jättekul! Skönt och slippa skolan några dagar också ;)



Precis när vi kom dit :)



Idas egna rum :3



Hallen :3




Björns och Ulrikas rum :)



Min familjs toalett ;3




Trappa och andra delen av hallen ;)




Ovanvåning, myshörna, typ x)




Tv:n där uppe, playstation :)




Mammas och pappas sovrum! *obäddad säng*




Andra delen av mammas och pappas rum^^




Majas egna rum^^




Bastu^^ I Moas familjs badrum ;)



Utanför stugan, när vi skulle ut och åka skidor :)



Fajnnt!   Tagen genom fönster btw^^!



BjudeR, vet, jag ser efterbliven ut, men ni får leva med de ;)



I ena backen :)



I någon backe^^



Sittliften^^ Moa och jag pratade ganska högt, och dom framför började titta jättekonstigt på oss efter en liten stund, hihi, undrar vad vi snackade om.. ? ;)



Från gondolen :)




Fikade lite i toppstugan en dag, varm oboy med grädde, den var supergod!



Tror jag får ta ett till inlägg till detta, imon, det har tagit mej över en timme med detta inlägget, så tror jag måste avsluta nu, hah, det kommer mer imon^^!




Pösshej :*


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Vilken mys-stuga ni hade! :3

Jättefina bilder, och du ser inte alls efterbliven ut på bilden på dig, du ser söt ut! <3



Kram! ^^

2012-01-21 @ 18:56:03
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: jennifer

mysigt att åka skidor :D

2012-01-24 @ 20:11:12
URL: http://jenniferlindahl.blogg.se/
Postat av: Clara

Anja - jaa, jättestor! ahaha, joo :c



kram <3



Jennifer - Jaa, verkligen! :D

2012-01-25 @ 11:09:47
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0