Blommiga naglar

Nu kommer en till nageldesign från mig. Den är blommig och färgglad. :)

Såhär ser den ut:



Beskrivning





Först basecoat som vanligt :)



Nu målade jag varannan nagel helfärgad och varannan fransk manikyr!
Jag använde ett blått lack från TGR.



(Mina händer ser döda ut, kritvita :o )

Men allafall! Här blev det ett litet hopp i beskrivningen, men det är inte alls svårt!
Jag duttade ut en liten klick lack på en tidning elr annat papper och tog en tandpetare att göra prickarna med. ♥

Färgerna kan man helt bestämma själv!



Sedan bara fyllde jag på med en massa sådana blommor! :)

Nu är designen klar.



Närbild






Båda händerna!

Hoppas ni gillade denna blomstrande design även fast det fortfarande är vinter. :)
Men man vill ju tänka på våren nu. ;)

// Anja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0