Moa^^

Woho, har äntligen lagt in alla bilder på datorn, så nu kommer nageldesigner o skit, haha, eller iaf en, på Moas naglar, sitter faktiskt och målar mina naglar just nu!

Btw, ger några styrkekramar till Moa, som har armen gipsad, stackarn!

Dåså, då börjar jag väl med Moas naglar då x3
Gjorde dom för typ.. en vecka sen eller nåt, ahhhaha^^


Vi fotade inte steg för steg naglar, kom jag på nu, utan ni får klura ut hur vi gjorde själva, dom är inte så svåra som dom ser ut, faktikst! Nu kommer en bildbomb på dom, typ, hähä^^




Vill också ha långa o fina naglar!



Närbild :3





Andra handen^^


Det var några bilder iaf, nu när det är lov oså så hinner jag ladda upp lite mer än vanligt, hoppas jag ! :)

För tillfället sitter jag och lyssnar på melodifestivalslåtarna som sjungs imon, Ulrik munther verkar helt okej iaf, haha^^


ha ett soft lov, och vila upp er nu innan skolan börjar igen ;)


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: Moa :D

Tack så mycket fina du! :) <3

2012-02-10 @ 23:21:15
Postat av: Clara

Hur är det finis? <3

2012-02-11 @ 12:51:04
URL: http://amazingnails.blogg.se/
Postat av: Anja

krya Moa.. :/

söt design, såg den på youtube när jag hittade mina gris-naglar! :) <3

2012-02-11 @ 15:28:28
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0