Skandal ? ;o

Melodifestivalen börjar bli lite överdrivet nu, dom väljer ju ut dom bästa låtarna innan melodifestivalen är, och ändå suger ju allt, Björn Ranelid?! Gå tillbaka till ditt författar-liv, snälla! Det är ju inte ens kul längre, visst vissa låtar är väl okej, och det är ju trotts allt "tradition" att titta, man gör ju det " bara för att", inte för att man tycker det är speciellt kul. Dessutom, hur tänker svenska folket egentligen när dom röstar, dom röstar på den mest udda, den sämsta, varför? Knappast för att man tror det ska gå bra i Eurovision iaf, verkligen inte. -.-


Aja, nu har jag tjatat nog, haha, ville bara säga vad jag tycker^^

Har inte så mycket nytt att lägga upp tror jag, ska se om jag hittar nåt, haha ;3

Men.. Kan ni inte önska fler nageldesigner? Jag SKA göra frukt-naglar, nästa gång jag målar dom, om jag hittar nåt bra, men vad mer kan vi göra? Jättekul o få tips av er ju! :)

Btw, det är skandal att skolan börjar igen imon också, fyyyyyyy, *gilla inte* !


kram ;*



// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: marina

Håller med dig! Hur tänker dom som röstar egentligen? Vad kommer europa tro om Sveriga om vi kommer med sånna dåliga i eurovision? :o sämst ju...

2012-02-20 @ 16:44:07
URL: http://copypaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0