Kosttillskott..!

Yes, nu ska jag gå in för att få starka naglar, jag har filat ner dom och skaffat mej kosttillskott för naglar och hår!

Jag hoppas verkligen att dom hjälper nu, för dom kostade 116 :- och smakar som fiskmat luktar ungefär! :c vidriga ! :o men nu har jag kommit på att man kan svälja dom hela istället för att tugga dom som jag gjorde i början.. xd

Såhär ser dom ut:


 Bild från google .

Hon på Life sa att det kunde dröja ett halvår innan det märktes ngt på håret :c  men hon sa inget om naglarna..?
Aja, hoppas dom funkar nu allafall. ;)
Jag får rapportera om jag märket ngn större skillnad, jag har inga stora förhoppningar på att det gör det.. :p

// Anja ♥




Kommentarer
Postat av: Ida

Dem är inte goda?! ;) <3

2012-02-13 @ 21:09:10
Postat av: Anja

haha, nope! ;) <3

2012-02-15 @ 15:38:09
URL: http://amazingnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0