Bytt öronhänge!

Juste, har ju bytt öronhänge nu också, fyyyy vad ont det gjorde, mamma o jag testade i lördags, då började det blöda och gjorde svinont, så vi tänkte att det inte hade läkt ordentligt, sen, nästan en vecka efter, gick vi till det stället där jag hade tagit det, och frågade om hon kunde hjälpa till, det började blöda då också ( -.- ) , men vi gav oss inte då iaf, utan hon tog loss det och satte i den nya ringen jag hade köpt till det, åhh vad snyggt det blev, om jag får säga det själv, haha^^!


Iaf, här kommer en liten pic :3




Lite rött, men det blev ju irriterat o svullet efter att vi hållit på så mycket med det :)


// Clara ♥

Kommentarer
Postat av: SaraTheMovie

jätte fin blogg

2012-02-22 @ 19:59:44
URL: http://www.SaraTheMovie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0