Vimmerby

förlåt för dålig update här nu, Anja o jag har varit o campat i Vimmerby, med hennes familj, så hade inte tillgång till dator och ja, vi hann inte helt enkelt, men iaf, nu ska jag iaf försöka bli bättre :)
 
 
Lite bilder från Vimmerby ↓
 
 
en del av campingen, minigolfbanan^^
 
 
campingen, den hette.. Björkbacken tror jag :) med poool ♥__♥ ;)
 
 
caamping ;'3
 
 
*vrid på huvudet* Söt-Kasper :3
 
 
En av matcherna Eksjö spleade :)
 
 
 
såå , det var lite bilder c: ska även börja på Mallorca inlägget snart, så det kommer väl om ett tag :)

btwww, om ungefär 10 dagar eller nåt, 9 kanske det är, så drar jag till vedbände på ridläger! WOOOHOOO!! :D
 

// Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0