Vedbände 2012

Här kommer bilderna från Vedbände! Fotade inte alls lika mycket som förra året, men det blev ju lite bilder ändå ;)
 
 
ut mot hästarna i hagen, första kvällen var det iaf, Jag, Tilda och Amanda gick ut då :3
detta var fetishagen, haha, dom lite "tjockare" hästarna gick där, Myntha var en av dom, fast tycker ändå inte hon är så tjock, men ah ;)
 
 
Sen kom Saga och mötte oss ;3
 
 
Sen kom även Phantom och.. Salsa?
 
 
 
HAHA, jag bjuder.. osminkad typ o sliten, gatt!
 
 
 
Myntha bebis ! ♥ jordens underbaraste ponny, nästan iaf, saknar henne! :(
 
 
Camparie, ponnyn jag hade förra året, åh vad jag har saknat henne sen jag såg henne senast, blev asglad så fort jag såg henne i boxen, plutten! Som förövrigt är större än Myntha, tror Myntha är c-ponny? tilda trodde det iaf, och Camparie är D ;) Det syns att hon är gammal, förra året när jag var på läger så började hennes ögon rinna, så då fick vi behandla det då typ, eller så, och hon hade fortfarande kvar det, och hon var smalare i år? :/
 
 
 
heeztar
 
 
Denna ponnyn var ascool :3
Tilda och Amanda på bild.
 
 
Boss o Maxim eller nåt, kanske är Hugo, äh jag vet inte ^^
 
X-lady tror jag
 
 
Saga och Phantom :3
 
 
Söta
 
 
ridhuset dom har byggt under hösten/vintern/våren eller nåt, asstort o fint!
 
 
Matvrak ;) detta är valack-hagen
 
 
Oboy och Taco :)
 
 
Taco, hästen tilda hade :)
 
ja cyklar kan ju användas till mycket.. xd
 
 
HAHAHHAHA, eh ja.. öh, vi var lite busiga på kvällarna... som ni.. märker , hahah, störda på riktigt xd
 
 
Emma i sängen, Emilia som tummar upp, och Amanda åt höger ;)
 
 
Fina Roxy, fortfarande valp typ, men åhh så söt :3
 
 
Alice och Roxy ^^
 
 
Nya ryttarstugan (matsalen), den är utbyggd och jättemycket finare än förra året, fanns även två riktiga toaletter, + utedass då ;)
 
 
en liiiiten del av gården
 
 
ringen där man samlades varje gång det var typ kvällsaktivitet osv
 
 
Ella och Emilia
 
 
en av stugorna, tror att killen som jobbade på Vedbände, bodde där, haha
 
Vilda och Vissla :3 Vilda är den där bak tror jag^^
 
hoppar efter pinnar ^^
 
 
Emilia ;)
 
 
cooooooooooooooool
 
 
Emilia och Amanda :)
 
Ridbanan :)
 
 
där uppe där hästarna står är stohagen^^
 
 
Ella ;)
 
 
-
 
 
Åsnaa :)
 
 
bästa gården!
 
 
 
Nova i en av dom nya uteboxarna :)
 
 
Miniheeest
 
 
troor det var Clifden, för han hade typ vatt halt så han gick med minihästarna och åsnan :)
 
 
hahaha åh så sööt! Coco hette den tror jag, måste vatt arab, döfin :3
 
omnomnomnom ♥_♥
 
 
min glass var krossad :(
 
 
Emilia och Emma :3
 
 
Ebba och Ebba ;)
 
 
Söta Tilda ;3
 
 
Emma läser tidning, jahaja ;)
 
Sista kvällen är det karaokekväll, som vi förövrigt vann, go bikupan! nä men då klär man ut sig, haha, så fula blev vi xd
 
 
Emilia :3
 
 
Emma ;)
 
 
haha söt ;)
 
innan kiosken öppnade, haha tilda ser helt skräckslagen ut xd
 
vi åt godis 24/7 typ, haha xd
 
 
min klädhög efter ett par dagar.. hahahaha, jag hade inte så stor ordning, nej !
 
min sääng, haha, nödvändigt o veta..
 
 
sista bilden, som föreställer... ingenting spec xd
 
 
Saknar detta otroligt mycket! Ta mig tillbaka, nuu, tack
 
 
// Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0