Tonar...

Sitter här med toning i håret för nu blir det back to brunette! :D
Jag stod inte ut med mitt hår som börjat bli typ morotsfärgat..? Väldigt konstig färg..
Mitt hår är väldigt slitet också efter permanenten så jag mst klippa mig imon. Blir nog allafall 5 cm kortare, om inte frisören kapar mer som dom brukar.. :o
 
Idag har det faktiskt varit sool i Sverige! Eller allafall i Eksjö. ;)
Så det blev sola, bada, sola, bada tills solen gick ner nästan. ^^ det gäller verkligen att ta vara på sista sommarstunderna!
 
Nu ska jag gå ut till altanen och kolla när Disa tonar sig också, hade också tröttnat på sina slingor även att dom är jättefina, solblekta o snygga, men hon ville inte ha kvar dem.. :/
 
// Anja  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0