Sova snart...

Nu ligger jag i husvagnen och bloggar. Jag och syrran har börjat sova här, vi campar på garageuppfarten. ^^ man sover himla gott här! O väldigt mysigt ♥
 
Precis kommit hem från bion, eller inte precis men, för en timma sen kanske. Clara och jag har jobbat på filmen Cockpit som hon skrev lite om innan! Den va väldigt rolig! Handlar om en man som är pilot. Och så blir han av med jobbet och hans fru vill skiljas och han har ingenstans att bo så han får flytta in hos sin syster Maria. Han är desperat efter ett jobb och letar hos alla flygbolag som finns men hittar inget. Men han fortsätter leta o leta och då får han reda på att ett bolag som heter Silver söker en kvinnlig pilot, och eftersom han behöver ett jobb så himla mycket så klär han då ut sig till kvinna och kallar sig vid sin systers namn, Maria. Det fungerar bra, och inget märker att han är en man. ;)
Konstigt tycker jag, han såg verkligen ut som en dragqueen.. haha. Och hade mörk röst, men aja den va allafall jättekul! c:
 
Lyssnar på mys-spotifylistan och håller på o somna här.. så jag ska nog släcka nu. Imon ska jag till Vetlanda med Disa, Petra och förhoppningsvis Clara!
 
Njuut nu av sista sommarlovsveckorna, det gör jag!
 
// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0