skolan..

...börjar ju på torsdag, och.. nää, jag vill inte börja, får värsta panik bara jag tänker på det, usch o fyy, hatar detta, dom sista dagarna innan man börjar är verkligen hemska, menmen, får väl hoppas det blir okej ändå, fast alla säger ju att 8an är värst, betyg, massa prov, har fortfarande 1 år kvar i grundskolan, eller vad det nu är, hah, o ja, inte kul helt enkelt :/ 7an var ju ändå rätt slappt, behövde inte tänka på att hela tiden vara bäst, för att få bra betyg, men så kan man ju inte riktigt tänka nu :p
 
Iaf, första dagen (torsdag) så börjar vi klockan 9, om jag fattade mamma rätt, hah, och då skulle vi gå ut till.. kyrkans stuga eller vad det hette, ingen aning om vad det är, men vi skulle iaf typ bada o paddla oså där, och så fick vi ringa o beställa pizza också, hur gött? så första dagen verkar inte bli nåt stort problem ;)
O sen, fredagen, då antar jag att vi har vanliga lektioner? men då är det ju ändå stadsfesten på kvällen, så då får man ju se fram emot det, wihoo, Norlie&KKV på fredagkvällen, ååh längtar! Kommer bli bäst, känner på mig det, även General knas och Den svenska björnstammen, dom är på lördagen, och såklart loreen, fast är ju inte hennes största fan, men ah, man måste ju ändå lyssna på henne lixom ;)
 
Vill lyssna på¨Hardcore Superstar också, dock spelar dom klockan 00.00-01.00, så får väl se om det finns nån som vill stanna med mig, om jag själv ens orkar då, hah, får väl se ;)
 
Norlie&KKV släpper ju en ny singel typ.. nån av dagarna här, så får väl hoppas den är bra, och att dom kör den på stadsfesten då ;) aja vi får se det också, haha,
 
 
 
 
nä nu bara skriver jag, om allt och ingenting, och inget av det är väl särskilt intressant, eller nåt nödvändigt och veta, och dom flesta har nog slutat läsa för länge sen, hah, jaja
 
vi hörs,
 
 
 
 
 
hittade ingen bättre video, så det får bli från nyhetsmorgon, haha, men aja, denna låten är asbra iaf :)
 
 
// Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0