persö

Fick ju massa nya vänner på Vedbände, underbara! två av dom bor i Hultsfred, så tänkte träffas nån gång, dom kanske skulle komma till stadsfesten, jag vet innte riktigt än, men aja, o sen är det en som bodde i typ växjö tror jag, så vi kanske skulle försöka träffas nån gång också, kulkul :D fast det blir antagligen ingenting med nån, haha, brukar va så, man säger att man ska träffas, men sen blir det inte av ändå, men ska verkligen försöka i år, skulle vara riktigt roligt! :)
 
Idag ska Maja min lillasyster rida sin första ridlektion på persö, på storhästarna, hon har ju ridit på shettisarna på Eksjöholm innan, men hon börjar bli för stor oså på dom, så, hon var varit o provridit på persö innan, så hon har ju ridit några av hästarna, typ 3 korta lektioner, så det är ju inte första gången hon sitter på en storhäst, men ändå ;)
Jag ska följa med o leda, bara jag i familjen som kan typ, okej, ida min storasyster kan väl lite, men hon rider aldrig längre ;)
 
Ska hem till farmor o farfar o äta mat sen om en stund, gott :3 Det var väl det jag hade o säga nu, hare bra,
 
 
// Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0